Reklamation av Produkt

Reklamationsvillkor

Vi på Rehab Gift strävar efter att erbjuda produkter av hög kvalitet, men ibland kan det tyvärr hända att en produkt är trasig vid leverans eller går sönder efter bara en användning. Så ska det självklart inte vara, och i dessa fall har du rätt att reklamera din produkt.

För att din reklamation ska godkännas måste följande villkor vara uppfyllda:
  • Reklamationen ska ske inom rimlig tid efter att felet upptäckts, dock senast inom tre år.
  • Produkten ska inte ha utsatts för onormal användning eller felaktig hantering.
  • Du ska kunna bevisa köpet med exempelvis ett kvitto eller ordernummer.

Så här genomför du en reklamation

För att genomföra en reklamation följer du dessa enkla steg:

  1. Fyll i reklamationsformuläret: Fyll i formuläret nedan och ange detaljer om din produkt och varför du vill reklamera den.
  2. Vänta på instruktioner: När vi mottagit din förfrågan behandlar vi den så snart som möjligt och skickar dig instruktioner för hur du kostnadsfritt skickar tillbaka produkten för reklamation.
  3. Returnera produkten: Använd de medföljande instruktionerna och returfraktsedeln för att skicka tillbaka produkten utan extra kostnad.
Vanliga Frågor

Hur lång tid tar det att behandla en reklamation?
Vi behandlar din reklamation inom 5-7 arbetsdagar från det att vi mottagit den returnerade produkten.

Kan jag reklamera en produkt som köpts på rea?
Ja, du kan reklamera produkter köpta på rea, förutsatt att de uppfyller våra villkor för reklamation.

Kontakta Oss

Om du har frågor om reklamationer, tveka inte att kontakta vår kundtjänst. Vi finns här för att hjälpa dig!

Vill du byta din produkt? Kontakta oss här!

Reklamationsformulär

    Ladda upp en bild eller video som visar defekten på produkten.

    Genom att skicka formuläret godkänns hanteringen av mina personuppgifter enligt Rehab Gift's integritetspolicy.